سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت انسان به برادرانش، برایش نزد خداوند، فضیلتی به شمار می رود. [امام صادق علیه السلام]
زمزمه معرفت

                              

از جدا شدن نوشتی رو تن زخمی هر برگ                       گریه کردمو نوشتم نازنینم یا تو یا مرگ
 به تو گفتم باورم کن میونه این همه دیوار                    تو با خنده ای  نوشتی همنفس خدانگهدار
 بنویس مهلته موندن یه نفس بود                                        سهم من از همه دنیا یه قفس بود
بنویس که خیلی وقته واسه تو گریه نکردم         سر روشونه هات نزاشتم مثل دستات سرده سردم
من که تو بن بست غربت زخمی از اواره پاییز                 فکره چشمای تو بودم با دلی از گریه لبریز
شبه عاشقونه ی من که هروم شد                                          مهلتی این بودن با توتموم  شد
ندونستم باید از تو میگذشتم                                              رفتی از غربت چشمات می نوشتم
بنویس مهلته موندن یه نفس بود                                        سهم من از همه دنیا یه قفس بود
بنویس که خیلی وقته واسه تو گریه نکردم         سر روشونه هات نزاشتم مثل دستات سرده سردم

بنویس که خیلی وقته واسه تو گریه نکردم          سر روشونه هات نزاشتم مثل دستات سرده سردم

 

                                                               



امیرکبیرمازندرانی ::: دوشنبه 87/8/13::: ساعت 12:16 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :70889

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
زمزمه معرفت

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
........................................................یا رب تهی مکن ز می عشق جامِ ما ... از معرفت بریز شرابی به کامِ ما
border="0" ALT="Google" align="absmiddle">